lördag, maj 17, 2014

Träningsvärk......; )))

Japp precis som jag trodde.
 
Kom banne mig knappt ur sängen i morse ; )))
Fick hasa mig upp i sittande
ställning och tog tag i elementet med båda händerna
för att sedan hiva mig upp
till stående....; ))
 
 
Lite oredigerade bilder från våran hall idag.
 
Väl ute i badrummet
var det ju ett värre mission
bara att ta sig ner och upp på
toaletten.....den dom detaljerna
kommer jag att bespara er ; )))
 
Annars har det jobbats några timmar
och när klockan slog tre
stod resten av familjen
och väntade utanför för att åka ut till kolonin.
 
 
 
Tack och lov var rabatten fortfarande
lika snygg så det var bara
att blunda för smärtan i resten av kroppen
och fortsätta med rabatt nr.2   ; )))
 
Är visst ända sättet att bli av med träningsvärk säger
dom som vet....så vi får väll se
hur kroppen mår i morgon.
 
 
 
Nu är det semifinal i Gladiatorerna
och det ska hejas på
Jessica så mycket vi bara orkar.
 
Hoppas att ni haft en riktigt fin Lördag.
 
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Haha men din stackare...fniss..
Fast träningsvärk är ju den enda värken man riktigt välkomnar..;)
Jag har också rensat o rensat i dag...har 18 miljarder projekt i trädgården att slutföra tror jag..
En hel massa sten som ska flyttas o läggas om lite här och där.
Vilken underbar tapet ni har i hallen och lilla Ella är såå söt..skönt att lilla örat blev bättre.
Ha en fin söndag nu!
Kraaaaaaaam Katarina

Ekenäsliv sa...

Hallå smulan!!!
Himmel som du jobbet! Jag har inte gjort många knop idag, mer än låtit tvättmaksinen gå varm;-) O pausat på bryggan... Ljuvligt!
Såååå himla fint i er koloniträdgård, verkligen!
O nu kom halsontet :( Jag blir gaaaaalen!
Hoppas det är bättre imorogn, får nog krypa till kojs nu!

Home2tiny sa...

Ha, ha här är en till som kände sig som 200 när jag hivade upp mig ur sängen i morse. Ytterligare en påminnelse om att kroppen inte är så vältränad som den borde. Jisses vad lite trädgårdspyssel kan göra för muskler som jag inte visste att jag hade......Du är modig som fortsatte idag i trädgården, jag tränade istället i shopping....Kramisar Tina