tisdag, maj 20, 2014

Lediga.......

Japp i går var det studiedag
och det blev en riktig
Mamma / Ella dag !!!
 
Ååååå vad vi myste = )))
 
Började med en tur till affären för att
köpa färska frallor.
 
Och efter en riktig mys frulle
med tända ljus
så var det dax att baka buller till kolonin
för där ute gapar frysen tom.
 
 
 
 
 
 
 
Och mellan all jäsning och byte av plåtar
så satt vi tätt tätt ihop
med armarna om varandra
och tittade på Saltkråkan
 
En sådan här dag behövde vi....
både hon och jag =)
 
 
 
 
 
Men i dag är "ordningen" återställd
och det är skola /jobb som gäller.
 
Men det här det lever vi på ett tag nu
min fina tjej och jag ;)
 
Och det sista hon sa till mig
innan vi pussade
hel då på skolan var....
 
Vilken härlig dag vi hade i går Mamma....
 
 
Hoppas att ni får en riktigt fin Tisdag
mina fina bloggvänner.
 
Är såå glad och tacksam att jag har er = ))))
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilken härlig dag!!!
Behövs för attt anka på sig:))
O mmmmm vilka goa bullar, kan riktigt känns doften hit...=)
Ha en fin dag idag vännen!
Kram kram Anna

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Åhhh vilken härlig mysdag!

Sallys hus sa...

Men ååååå...muuuums...de där vill jag haaaaaa..;) Ääälskar kanelbullar... å krämbullar..;)
Mysigt med tjejdag. de är så gulliga de små liven..för bara man säger det så.."tjejdag" så tycker de att det är sådär lite extra märkvärdigt..;)
Kraaaaaaaaam Katarina

Gabriella sa...

Det lät som en underbar dag ni fick tillsammans! Så fint sagt av din lilla tjej:)