onsdag, januari 28, 2015

En innerlig längtan........

Märker ni det?
 
Märker ni att ljuset är tillbaka !!!!!
Det underbara varma ljuset som gör
att allt känns en aningen lättare.
 
Lite lättare att komma igång på morgonen.
Lättare att motivera sig till saker
som kanske inte är dom roligaste ; ))
 
Men framför allt känslan av att
vi har allt det härliga framför oss........
 
 
Tänk att det s n a r t är dags
att få plantera dessa små godingar ; ))
 
Men först ska vi visst få trilskas med någon
form av iskyla läste jag på
löpsedeln ....
 
Men det är säkert bara lite härligt svensk skrämsel
skriveri så att vi ska hålla oss på
alerten ; )))
 
Skit samma ...den som lever får se.
 
Men vår......ja det blir det hur som helst.
Men den kanske håller oss på sträckbänken ett tag till ; ))
 
 
 
 
Kram Thess


2 kommentarer:

TITTILINA sa...

Jag längtar också efter vår! Jag är ingen vintermänniska alls! Jo om det finns snö så jag kan åka pulka med mina barn och skida i fjällen, då är jag nöjd. Men det här, skånsk vinter med blåst och regn. Nej tack! Låt våren komma till oss!

Kram

The Place To Be sa...

Jo det sägs att det blivit ljusare, men jag har inte märkt det :-). Är väldigt morgontrött - kanske är det därför!

Vilka vackra blommor du har!

Kram Malin