fredag, januari 02, 2015

Våran Nyårsafton & Äntligen lite bilder ..... ; ))

där ja....
 
Nu har jag min dator igen
även om den inte funkar som den ska
så är jag i alla fall inte
helt utan hela helgen ; )))
 
 
 
Så idag börjar vi väll helt enkelt med
våran Nyårsafton ; ))
 
 
Började med en rejäl scones frulle
och satt lääänge och pratade om allt
mellan himmel och jord.
 
 
 
 
Och efter det så tog vi fram Ellas
nya spel som hon fick av morfar
i födelsedags present.
 
"Brott i Valleby"
 
(Lassemajas detektivbyrå)
 
Och där blev vi ta mig tusan sittandes
jag vet inte  h u r  länge = )))
Ett riktigt roligt spel och kan varmt rekomenderas = ))
 
 
 
På kvällen åt vi god middag
bestående av smördegs inbakad fläskfile
med en kräm på vitlöksost och creme fraich
innuti och till det Hasselbacks potatis.
 
Men när klockan slog 00:00 så stupade denna bloggerska
i säng utan vare sig skumpa eller partajande ; )))
 
 
 
Men och andra sidan så vaknade jag ju
relativt pigg och utvilad
på årets första dag ; ))
 
Men nu är det dags för badet
och en hårinpackning:
 
Önskar er alla en skön Fredag kväll.
 
 
 
 
Kram Thess
 



 
 


2 kommentarer:

Catta sa...

Hej!
Så mysigt nyår ni hade, och det där spelet blev jag nyfiken på :)

Kram och Gott Nytt 2015!
Catta

TITTILINA sa...

Vilken fin avslutning på året!
Hoppas att du får ett fantastiskt nytt 2015!

Kram