tisdag, januari 20, 2015

Lite vardagsrum & Tisdag kväll.......

God kväll
 
i stugorna!
 
Jo höften är peppar peppar bättre.....
så Ipren och varm vete kudde gjorde tydligen susen.
 
Och tisdag kväll är det vilket betyder
träning för J och ensam i soffan mys för mig ; ))
 
 
 
Lite te och mackor blir det
och kanske lite fruktsallad till efterrätt.
Kan verkligen bli galet sugen på just fruktsallad.
 
Vilka frukter brukar ni ha i?
Själv älskar jag gröna vindruvor, apelsin,
banan och färska hallon !!!!
Och lyxar jag till det riktigt kan det bli en klicka
vaniljvisp att toppa det hela med.
 
Syndigt gott och nästan helt utan kalorier ; ))
 
 
Men innan allt det där goda så ska jag ta och natta
liten fisloppa och hoppa
in i duschen och se om jag kan få upp värmen ; )
innan jag hoppar i pyjamas,raggisr och morgonrock = ))
 
Vad gör ni denna Tisdags kväll?
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej raring!
Huua din stackare..hoppas du blir bättre riktigt snart.
Vilka fina buketter du har och ååå var du p Formex på fredagen... vi var ju tär på torsdagen.

Himmel så mysigt att planera bröllopet...vi håller som bäst på att planera vår 20-åriga bröllopsdag..;)
Inte klokt vad tiden går.
Jag har varit på systerkalas och nu har jag landat framför bygglov med mina sjuka barn.
Kram Katarina

Anonym sa...

Fint i ditt fönster. Ljus och härligt. Tips från mig: Tävla hos min vän Carola:
http://roomofkarma.se/

Husbilen Tuzzen sa...

Så skönt att höften känns lite bättre.
Mys i soffan en tisdagskväll är inte fel det heller.
Kram Helén