fredag, januari 09, 2015

Nu har klänningen kommit.......

Hej mina vänner !!!
 
Här kommer en lite snabb
fredags hälsning.
 
Varit lite frånvarande denna vecka
men det har liksom gåt i ett
och är ju liksom inte hemma förrän
19:45 varje kväll och då är dt ju som bekant en del
annat som ska fixas.....om jag säger så ; )))
 
 
 
Och sedan har jag varit tvungen att ta tag i
bröllops planeringen på allvar för nu kommer det gå fort....
 
Och i går kom den......
.....den alldeles underbara fina brudklänningen !!!!
 
Samma dag som jag dessutom ställde mig på
vågen för första gången efter jul ; ))))
Det blev ett något bryskt uppvaknande kan man säga ; ))))
 
Så nu är det hård körning på alla fronter här hemma.
 
 
 
Och i morgon då ryker dessutom det sista
av julen här hemma vilket ska bli såå skönt =))
 
Hoppas att ni får en skön fredag kväll alla fina.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


1 kommentar:

Helenas enkla vardag sa...

Åhh vad spännande, kan vi inte få se en tjuvkik snart??. Jag började med träning i dag, måste ta tag i mina nästan 10 kg som bara hoppat på mig under senaste året.
kram Helena