fredag, oktober 28, 2011

Lite nytt!

Godmorgon som ni ser så satt jag och grejade lite i går med min header men jag får ju inte till det.
Jag har en klar bild i huvudet om hur det ska se ut men inte en susning om hur det ska gå till.
Vill ju ha fler små bilder  och en helt annan "skrivstil" som många av er andra men hur gör jag???
Snälla hjälp mig!!! sen undrar jag om någon vet hur man laddar ner (gratis) fotoshop och vilken?

Nu har jag frågat färdigt och blir jätte glad om någon kan hjälpa mig på något sätt =)

Whoopisarna blev väldigt poppis i går så nu får vi se vad jag ska hitta på till nästa vecka.
Idag tänkte jag be J ta med Ella och se om dom kan få tag i en pumpa tycker det är lite mysigt att ha en tänd ute på balkongen. 
Är det någon som har tänkt klä ut sig i helgen?
Jag behöver inte.Med tanke på mitt nyfärgade hår kan jag utan tvekan agera stopp ljus här i stan.
VARNING för serie krock för vi är snart på väg till dagis.


Lite brun utan sol kanske inte hade gjort något





Ha en skön Fredag alla fina bloggisar.


                                                                  Kram Thess

3 kommentarer:

Mia sa...

Hej

Ja du behöver nån form av grafikprogram. jag vet inte av några gratisprogram, men nån annan kanske vet. Annars brukar paint shop pro ha så man får prova gratis i ett antal dagar. Då kan man beskära och klippa bilder som man vill och skriva med fin text =)

Jättefin färg i håret ju!!!

Hoppas du får en fin dag!
Kram Mia

Jenny sa...

Hej Thess!
Wow, snygg hårfärg!!

Jag är lite av en teknisk grönsak och ha noll koll på photoshop o sånt, fick hjälp av en snäll bloggvän som gjorde min header åt mig:)

Ha en trevlig helg!

kraam Jenny

Mia sa...

Ja prova det. Om du inte löser det så hör av dig =0)
Så kanske jag kan hjälpa dig om du vill.

Hälsningar Mia