torsdag, oktober 20, 2011

Shopping

var vi hemma igen.Det blev inte så mycket handlande på IKEA för har man inget körkort så får man ju liksom ta allt på cykeln,och jag vågar inte lassa på för mycket när jag har Ella där bak, så vi får ta resten när J är ledig.
Men lite fick följa med hem.

Ram
Kruka
Liten fuskgran
Julklappsetiketter
Värmeljus(såklart)



Där emot klickade jag hem lite nya sänkläder i veckan.


Dom två vita örngotten kommer från H&M home

Och det randiga från hemtex

Och det här sovrummet ska få sig en ordentlig makeover i morgon


Ha en skön kväll allihoppa,här ska det snart ätas "Vol -au- vent" en riktig 80-tals klassiker, någon som kommer ihåg??

                                                                Kram Thess

1 kommentar:

Lilla Majken sa...

Så fint!! Jag har tänkt så länge att jag ska beställa från HM. Måste göras!

Kram Therese