tisdag, oktober 25, 2011

Tillbaka!

Detta data strul jag tror att jag blir tokig,nu kan jag kommenter skapligt
men i morse när jag kommer upp och ska göra ett inlägg då har jag ingen nätverksanslutning....
allvarligt,är det någon som driver med mig???
Så på vägen hem gick jag och fixade mig en trådlös "plugg",ni ser vilket datasnille jag är va?(plugg)
Så nu känner jag att jag är på banan igen =)
I morgon är jag  ledig och jag tror minsann att det står bakning på schemat.kanske lite pyssel  oxå =)


Nu ska jag sätta mig och gosa lite med den här tjeje innan hon ska i säng.
Ha en skön kväll mina vänner, här blir det snart thai mat och mys i soffan med J.

                                                               Kram Thess

5 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Vad roligt att du hittade till mig:)
tycker du ska testa att göra dem de var väldigt goda...
Hoppas att ordnar sig med datorn aldrig roligt när det krånglar...
kram
sandra

Soňa sa...

Dobrý den!
Máte velmi krásný blog!
Krásné bydlení!
Moc ráda budu vašim čtenářem.
Přeji další krásné stránky.
Se srdečným pozdravem...
Soňa

Mia sa...

Vilken mysig blogg... å va fint i sovrummet, otroligt vackert!!!!
Ska kika vidare hos dig.

Hälsningar Mia

Liza sa...

Hej!

Åh tack, får säga desamma!! =)
Jaa det är så kul o hitta nya fina bloggar!
Ska titta runt lite till här hos dig!

Ha det bra!

Kram Liza

Jinni sa...

Hej,

Hoppas att det är ok att jag ber om världens jättetjänst.
Det kan vara en 30 års-kris, men inte mindre vill jag just nu inget mer än att åka på iskall Polarfärd med Fjällräven.

Den som får flest röster i varje land, det är 10 länder, får åka med och köra hundspann 330km över polarisen. Det går på två sekunder att rösta och det skulle göra mig så ofantligt lycklig att få din röst och ditt stöd.
http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707

Om du vill och har tid får du gärna skriva om mig och länka mitt bidrag på din blogg. Då lägger jag upp en bild med en länk på min blogg med ett stort tack och en länk.

Kramar Jinni