lördag, oktober 08, 2011

Och så lite kvällslektyr....

Nu ska jag snart krypa ner i badkaret och ligga en stund och bara njuta av värmen och min bok(Camilla Läckbergs "Änglamakerskan") innan det är dax för taco och mys med  Ella & J i soffan.Skulle tro att det blir i säng ganska tidigt med mera läsning och blogg tittande.I morgon ska vi upp skapligt tidigt och ge oss i väg till Kolonistugan för att försöka göra lite höstfint.Behöver både grävas pallkragar,klippas äppelträd och klippas gräs,listan kan göras hur lång som helst.....men för mig är det som balsam för själen,hoppas dock på skapligt väder.Ha en skön lördagskväll alla fina.


                                                      Kram Thess


Någon mer än jag som haft problem att kommentera i dag o i går?

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Thess!
Ska snart börja läsa Änglamakerskan, gillar Läckbergs böcker!

Vad sugen jag blev på såna där godisar när jag ser dina bilder:)

Jag har oxå haft problem att lämna kommentarer hos vissa, har fått ladda ner webläsaren Google Chrome och använda det för att det ska funka. Det verkar krångla hos bloggar med "inbäddade" kommentarsfält. Fick ett tips om att ändra till "pop-up" fönster under inställningar istället, då funkar det att lämna kommentarer.

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du fick röjt lite vid kolonistugan, att vädret var med dig.
Det har varit en himla strul med kommentarerna. Tröttsamt. Kör också "google chrome" emellanåt.
Kram!