onsdag, oktober 26, 2011

Tè & ny bok

Här om dagen var jag inne på tebladet här i stan (Linköping) hos söta Karin och köpte lite nytt tè.
Okej att tè både smakar och luktar gott det vi ju men att tè kan vara så vackert.
Det här ska inte ställas in i något skåp inte.
Och dessutom så står hon och packar upp en stor låda ifrån Maileg himmel vad jag kommer handla,fick med mig några söta kort hem som jag tänkte göra en tavla av till Ella.
Köpte även med mig Leilas " Hello cupcake" hem äntligen
.
Jordgubb & Champange

Äkta rosor  & jordgubbar

Smakar alldeles, alldeles underbart!!!!!






Så här hemma har det bakats Whoopies idag!!!!Himmel vad roligt,lägger upp bilder på det i kväll.


                                                            Kram Thess

4 kommentarer:

Proppen sa...

Hej! Nu ska vi se om det går att kommentera..Tack för gott fika idag, fantastiska Whoppies!
Kram Proppen

LIVSGLITTER sa...

Men lilla goa du!!! Jag blir ju också såååå rörd så fy då, tänk att man kan stöta på så många vackra själar här ute i cyber. Helt otroligt <3

Pssst.. är boken bra? har ett litet konstigt ha begär på söta bakböcker nämligen..fniss..

Kramar till dej!!

Titta in hos Thess sa...

Tack vännen!
Det var mysigt

Kram Thess

Titta in hos Thess sa...

Till Louise!
Boken är underbar!!!!
Det här kommer att bli en härlig bak höst.
Och vilka BILDER!!!!!!!!!!!!!!

Kram Thess