tisdag, juli 10, 2012

Det händer mycket nu !!!!

God förmiddag på er!!
Tack åter igen för alla era krya på hälsningar
och framför allt ett jätte tack för all fin
respons på "prov tårtan".
Det är verkligen ni och alla era fina kommentarer
som får mig att tro på mig själv att jag faktiskt grejar det =)
Handen för övrigt är m y c k e t bättre!!!! så Iprenen har nog
dempat inflamationen rejält,så jag hoppas  att jag har gjort
mitt på den fronten för ett tag framöver.
Men som sagt dom har redan börjat varna mig för fredag......ja just det,det
är fredagen den 13:e!!!!
Men nu är jag faktiskt ledig i två dagar och i morgon åker Ella med
Morfar till Kålmården, så jag får vara hemma hela dagen a l l d e l e s  själv!!!!!

Har ni behov av att bara få vara för er själva, eller är det bara jag som är konstig och känner så ??? =)

Här om dagen var jag ute på landet och och gick omkring i dessa
fina omgivningar....
Det är nämligen så att jag har fått ännu ett uppdrag!!!!!!     storlek grande denna gång !!!!!!!
Men det får jag nog ta och hålla på ett par dagar till så att jag hinner smällta det =)
Göra tårta känns helt plötsligt ganska litet =S.

Hoppas att ni får en riktigt skön dag antingen det är sol eller inte.
Själv ska jag nog ta och baka något......bullar kanske....eller cupcakes ?


Kram Thess

7 kommentarer:

Madde sa...

KUL!! Antar att du ska göra "det-där-ganska-stora-uppdraget" som du berättade för mig:) Ja, i morgon tar vi med oss busungen så får du ha en skön dag för dig själv för det är du värd! :)
Kram Madde

Lena - gott för själen sa...

Spännande med nytt uppdrag! Blir nyfiken :-)

Vackra bilder från landet.

Kram Lena

Tina sa...

Hm, nu blir jag nyfiken...
Ha en skön egendag!

kramen

Bromans Bravader sa...

Oj vad spännande... har mina aningar.. (men jag brukar ju iofs gissa fel). Men kan det vara så att du ska göra så mycket mer än bara en tårta på ett bröllop?
Kram J

Ps. Skönt att handen är bättre

House number 11 sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på!
Sköna att handen är bättre! Och oj vad nyfiken jag är nu!
Och egentid är en allt för sällsam företeelse här hemma!
Jag njuter av lugnet då det inträffar!
Kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Skönt att det känns bättre i handen, men lova att du är rädd om dig ändå…
Jodå, det är en 9:a på slutet, fast jag känner som jag inte ens passerat 30 ibland;)
Men himmel så spännande det låter!!!! Blir ju huuuuur nyfiken som helst ju!!! När ska du berätta då??
Tack för fin grattishälsning:)))
Kram kram Anna

Fröken Prickig sa...

Vad kul för dig med ett uppdrag och ja, att få en stund för sig själv är bland det bästa jag vet!