onsdag, juli 11, 2012

Instagram!!!!!

Godförmiddag mina vänner!!
Nu kan ni följa mig även på Instagram !!
Hoppas att vi ses även där,ni är varmt välkomna =) (TittainhosThess)
Nu ska som den underbara sambo jag är (och någongång
även fru hoppas jag ;))
Åka bort till J och hans kollega som har ett jobb alldeles i närheten
med lite fika.
Och sedan blir det en sväng till handelsträdgården tror jag.....
behöver titta lite på blommor och bara njuta =)
Ha det gott så hörs vi senare.




Pssssst.....Det var en väldigt nöjd och förväntansfull tjej som hoppade
in i morfars bil i morse för att åka till Kolmården.
Morbror David och Madde var oxå med så hon kommer
att ha en riktig toppen dag =)


Kram Thess

2 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Nu blev jag sugen på kaka!!!:)
Fina bilder...Följer dig på instagram nu.Ha en skön dag!!!Kramiz..

Anonym sa...

Spännande då ska jag följa dig där också :-) Tack för pratstunden idag, vi får se till att ha de lite oftare brara :-)