onsdag, juli 11, 2012

Min dag !!

Godkväll finingar!!
Det blir ett väldigt sent inlägg märker jag
men det har varit fullt upp även att jag har
varit ensam större delen av dagen.
Men efter jag varit med fika till J och kollegorna
så tog jag kameran och åkte bort till dom gamla delarna av stan
för att fota lite.
Sååå skönt att gå omkring där bland kullerstena och gamla gränder.
Och framför allt att få vara själv med mina tankar utan att
hela tiden bli avbriten av någon som vill ha min uppmärksamhet =)
Visar lite bilder i dag och resten får ni så småningom.

Hann även med att baka lite mini cupcakes innan mitt
lilla vildjur kom hem och tok babblade om alla djur hon träffat
och att hon faktiskt hade kramat både Bamse och Vargen =)
Det tog en låååång stund innan lilla damen somnade i kväll =)



Kram Thess

7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så skönt med en alldeles egen dag! Det är inte ofta man har sådana.. Kul att tösen hade roligt på Kolmården! Känner igen babblandet, har en likadan jag;)
Imorgon blir det att åka på lite semester, vi ska till Dalarna ska bli så mysigt!
Ha det gott så länge så hörs vi!
Kraaaam Anna

kråke sa...

Vilka härliga bilder och de där cupcakearna såg sååå smarriga ut...mums:)))

Kram på dig!

kråke

Helenas enkla vardag sa...

Det är så skönt med lite egentid! De små sötisarna kan bli rätt tjatiga ibland! Fina kort du tagit!
Kram Helena

Lena - gott för själen sa...

Åh, vilka härliga miljöer du fångat. Älskar!

Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du bor i en fin stad, vilken idyll. Tänk och bo så lantligt fast inne i stan. Jättefin somrig header har du också.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Så fina bilder, ser så idylliskt ut!

kram

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig och din kanon fina blogg en trevlig sommar. Jag vet att det är en vecka kvar till min semester men vill ända springa in och önska dig en glad sommar.
Det blir ju lite glesare mellan inläggen men vill medd att jag lovar att komma tillbaka efter ledigheten.
KÄRLEK till dig!!!