torsdag, juli 19, 2012

Korv kalas !!!

God kväll...
Jag semestern den går sin gilla gång.
Sover länge.
Hänger i kolonin.
Äter och dricker gott.
somnar lite för sent.
Och så ser det ut ungefär.
Altanen är i princip klar,en liten trapp ska fixas till oxå.

I går var vi hos kompisar och grillade lite korv och hälsade på deras nyfödda
lilla tös,så skönt för en stadsjej som mig att få andas lite
lant luft ett par timmar =)





Sen är det ju det här med vädret........alltså allvarligt....nu räcker
det med regn.
Nu vill jag ha sooool.

Längtar efter att fylla Ellas pool med vatten,blanda fläderblomssaft i en stor kanna
med massor av klirrande is.
Ligga på gräsmattan med huvudet på J:s mage och planera nästa bygg moment.
Grilla allt som är gott och sova med fönstret vidöppet.
Men vädret ser ut att vänta på sig ett tag till.

Hoppas att ni har det riktigt bra alla fina.



Kram Thess

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilka härliga bilder! Har värt upp-och-ned på dygnet jag med;) men vad ska man upp tidigt för, man behöver ju inte direkt skynda för att få bästa platsen på playan liksom... Suck vad det ska regna! Önskar man bara kunde boka en semester till soooolen NUUU!
Ha de gott!
Kraaam Anna

Anonym sa...

Så fina sommarbilder. Jadu nog är allt upp och ner alltid, frukost 11, lunch 15 och middag 21, men det är väl det som är semester....
Hoppas verkligen att solen har kommit till er också. Vi har haft sånt flyt med vädret och solen på vår semester som lider mot sitt slut.
Ha en skön helg
Kram
AC

Linda sa...

Här har vi strålande sol idag, tack och lov. Så härligt att bara få vara i solstolen och njuta medans barnen badar i poolen. Dom stunderna har tyvärr varit lätträknade.

Jag säger åt solen att hälsa på hos er också så får vi hoppas att han/hon lyssnar. ;)

Kram

Sofi sa...

Hej hej!
Fina bilder!
Här är vi också inne i semesterlunket:)
Vi har haft fint idag och jag har "hört" att det ska bli fint nästa vecka, hoppas hoppas:)

Kram Sofi