söndag, juli 01, 2012

En lugn dag !!!

Hejsan!
Ja nu är altanen så gott som klar,himmel så
snabbt och smidigt det gick =)
Så idag har vi faktiskt inte gjort så mycket.
Åt frukost lääänge och tittade på "Prinsess akademin"
med Ella,hennes stora favorit för tillfället.
Han med en sväng till Net on Net och kikade lite,och gick där ifrån
med en ny kamera väska som J köpte till mig bara så där,tack snällllla =)
Men nu är det soffhäng som gäller och någon bra film.
Hoppas att eran helg har varit bra.



Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Låter härligt! Vi har också haft en toppendag!
Kram jannike

Helenas enkla vardag sa...

Skönt med sådana dagar också!
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Ja man behöver såna dagar… Hmm, det där med trots känns ju onekligen igen. Det går verkligen i vågor alltså. Men just den första trotsen, där 3-4 års åldern var grym tyckte jag. Nu är det mer "lilla tonårstrotsen" här hemma istället. Men ja, det är ju också barns sätt att utvecklas, men det är inte lätt at tänka på mitt upp i trotsandet;)
Men sen, när de sover och ligger där i sin säng, andas tunga andetag - finns det något ljuvligare?? Det är så hjärtat brister…
Och så dina vackra bilder, ja jag kan inte säga det nog - DU ÄR SÅ DUKTIG!! Sa till min käre sambo igår att en fotokurs kanske vore något för mig?… Tål att tänkas på.
Hoppas du får en fin måndag imorgon!
Kraaam Anna

Frostrosor sa...

Skönt sommarlunk - semester på riktigt! :-)

dianasdrömmar sa...

Mysig dag, såna dagar är härliga :) kram Diana