lördag, juni 30, 2012

Det blev en härlig dag !!

Godkväll mina fina!!
Jaa det blev en riktigt fin och skön dag!!!
Förutom en riktigt tjurskallig 4 åring
som gör precis allt hon kan för att jäklas med
sin mamma (känns det som)hi hi men det är väll så det
ska vara misstänker jag.
Men i morse var hon billig =)

Men nu ligger hon i sin säng och sover så sött.
Hoppas på den vanliga söta glada Ella i morgon.
Men en sak har hon gjort i dag och det är att "pärla"
Köpte en hel liten väska till henne i går på Panduro full med olika pärlor.
Och jisses vad hon har grejat,8 halsband och 4armband har hon fått till.
Hon är mammas flicka hon =)......ja humöret kanske oxå kommer
därifrån om jag tänker efter hrm   =)
Ja,vad är det man brukar säga "Äpplet faller inte långt"
Och nu är altanen i det närmaste klar!!!!



Helt fantastiskt inte en ända jordhög kvar .....på hela tomten =)

Nu har jag precis tittat på två avsnitt av " Downton abbey" denna underbara
engelska serie,någon som ser den ?
Och ätit obsena mägder jordgubbar med mjölk.






Men nu tror jag minsann det är dax att hångla lite med kudden....kanske med J oxå
om jag har tur ;)
Hörs i morgon.

Kram Thess

3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder, som vanligt!!!!
Ja fyraåringar kan vara billiga ibland, även nioåringar! Tur de är söta när de sover!! Ska gå och lägga mig hos min J nu!
Sov gott!
Kram Helena

Ullis sa...

vilka härliga bilder, de såg hur gott ut som helst, vart inte nå sugen på gubbar nu, haha
Ha en bra dag, kramar

Sahra sa...

Älskar Downton. Det är ju repriser som går nu. Jag såg den tidigare. Hur långt har du kommit? Uj uj uj säger jag bara. Så mycket löve.