tisdag, juni 05, 2012

Det enkla är det vackra!!!

Jaa är det inte så?
Att det oftast är det enkla som är det vackraste!!!



För mig är i alla fall så.
Blev så inspirerad av alla hundkex som växte i dikena i söndags när vi
var ute och åkte och fick ju självklart genast en tanke i huvudet ;)
(Ni som känner mig sitter just nu och nickar leende....eller hur...haha)

Jag hade nämligen precis för mig att det växtehundkex i backen jämte
vårat hus,så jag ut med saxen i högsta hugg!!!
Och visst gjorde det det,men i min iver efter att skapa något jag tycker om
så hade jag självklart inte titta efter vad jag hade på mig.......
E n b a r t thigts och alldeles för kort tröja!!!!
Kanske inte låter som någon större katastrof men dom som känner mig
vet att detta inte på något sätt är en hit med min kropp (har ett antal
kilo som skulle behöva försvinna).
Och pricken över i:t........ett par röda foppa tofflor!!!!!




Men vad gör man inte för att underhålla grannarna en Söndag?
Hoppa satt ni får en härlig Tisdag.och hör ni...sista Desperate Housewhifs i kväll,
hur ska det gå????
Kommer allt att årdna sig verkligen? Den som lever får se =)

Om det är någon som har skickat mail till på adressen
ijämter så är det inte så att jag struntar i att svara
utan att jag har haft problem med den adressen.
Hoppas få hjälp så snart som möjligt.

Kram Thess

8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Visst är det enkla finast! Väldigt vacker sommarbukett!
Tror din outfit var helt ok!
Jag brukar springa runt i morgonrock ute!
Kram Helena

Bromans Bravader sa...

Superfint tycker jag och håller med!!
Det enkla är vackrast!
Kram

Ullis sa...

Å ja va fint de blev, de passa jätte bra där på skänken och till den mörka höganäs.
Ha en bra dag.

Kramar

Sahra sa...

Väldigt vackert. Själv njuter jag av syrenerna i en stor urna. Inte fel det heller.

Jennys gömma sa...

Låter som att du såg lite rolig ut, men vad gör man inte för lite hundkex! ;) Visst är det enkla vackrast, kram Jenny

kråke sa...

hihi...foppa, tights och kort tröja...vem vet...du kanske startar en ny trend;))) Hundkexen är ljuvliga i sin fina urna:)))

Kram på dig:))

kråke

svart vitt och rött sa...

Hihihi, något får man väl göra för att grannarna ska ha något att prata om :-) Enekelt = fint!! Kram

Tina sa...

Grannarna skulle säkert få det tråkigt annars!

kram