torsdag, juni 21, 2012

Min nya Kärlek !!!!

Ja ni,inläggen duggar inte tätt för tillfället .
Men jag misstänker att dom flesta har lite och göra för
tillfället =)
Men i morgon då ska det firas minsann,och som det
ser ut just nu så ska det ju faktiskt bli riktigt fint väder.(hoppas,hoppas,hoppas)

Men nu till min nya kärlek som har flyttat in här........
Mr Canon!!!!
Japp det blev en ny kamera i veckan,efter moget övervägande (försöker jag övertala mig
själv i allafall =))
Det blev en Canon 600D och ett fast 50 mm optik till den!!
Om jag är nöjd ?????
Det kan ni ge er på,jäklars vilken skillnad och såååå roligt,har gått omkring
i två dagar och betätt mig som ett barn på Julafton =)
J frågade lite leende i går kväll och kameran hade växt fast i händerna på mig?
Förstår inte alls vad han menar????=)

Men nu är det bäst att slita sig från både dator och kamera för här ska snoppas jordgubbar
och packas grejer till i morgon.
Får inte glömma kameran bara......måste nog se vart jag la den =)



Javisst ja....jordgubbarna var det ju....



Kram Thess

9 kommentarer:

House number 11 sa...

Ljuvliga bilder att pausa lite till! Egentligen borde jag fortsätta förbereda inför imorgon, men här var så mysigt! Härligt med ny kamera!
Glad midsommar!
Kra Jenny

svart vitt och rött sa...

Visst är det kul med uppgradering :-) Superfina bilder!!! Plåta på för min del :-) Jag tittar gärna på dina fotografier! Ha det kul i morgon! Kram

Lotta sa...

Underbara pionbilder...Grattis till kamran!
Trevlig midsommar
Kram Lotta

Hemma på Sjuan sa...

Kul med nytt!
Jättefina bilder på dina blommor.

Kram Suss

Bromans Bravader sa...

Visst är det kul med nya leksaker =)
Ha en härlig midsommar!
Kram Jannike

Lilla Majken sa...

Grattis till din nya kärlek!!! Jag har en ny kärlek jag med.....som jag inte prövat än, hihi. Hur lät det?

Du kommer att älska ditt fasta 50!!

Kram Therese

Jennys gömma sa...

Kul med ny kamera! Ha nu en finfin midsommar! Kram Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Kul med nytt! Vad hade du innan?
Trevlig midsommar på dig!
Kram Helena

Anonym sa...

Bra investering. så fina bilder!!!
Önskar dig en riktig härlig midsommarhelg.
Kram
AC