torsdag, juni 14, 2012

Den blomstertid nu kommer !!!!

Hej tjejer (och killar)

Undrar just hur många av er som varit på skolavslutning i dag
och ståt där och rörts till tårar av barnens sång =)

Själv kan jag inte ens höra "Den blomster tid nu kommer"
på radio ens förrens jag stor tjuter.....så lätt rörd är jag =)

Själv har jag varit ledig i dag och fixat och trixat med
födelsedags present till mamma som fyller 60 år i morgon
(stort kalas på Lördag)
Bilder på vad det blev får ni se på Söndag.

Efter det så spenderade jag,Ella och svägerskan Madde våran
dag ute i kolonin med att äta Mc Donald´s (till Ellas stora lycka)
och låg i gräset och bara pratade och hade det skönt.

Och på tal om Den blomster tid......nu kan jag tala om är det bara daaaagar kvar tills
alla mina Pioner blommor.


Och jag kan tala om att jag har 7 st med 40-50 knoppar på varje!!!!
Behöver jag säga mer!!!!!
Bjuder på ett litet smakprov som jag tog med hem i helgen.


Ha en skön kväll alla monsterdiggare =)
I morgon tänker jag döpa mitt inlägg till "Årets första"
Så har ni något att tänka på....


Kram Thess

8 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Haha och jag som var nöjd med 40-50 st totalt, på mina fyra pionbuskar, när jag räknade dem tidigare idag.

Kram Therese

Lilla Majken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
House number 11 sa...

Åh, vilka underbara pioner och så många!! Otroligt!
Ja, du lämnade mig nyfiken! Årets första vad då!!?
Kram Jenny

Bromans Bravader sa...

Hmm... nej jag tror inte på årets första dopp.
Kanske årets första potatis???
Om jag känner dig rätt har du väl ett helt land med svensk färskpotatis att göra mig grön av avund med =)
Kram

svart vitt och rött sa...

Vilka pioner!!! Jösses vad fina! Skolavslutning har det varit här också. Visst känns det lite extra och att det är en speciell dag. Skönt för dem med ett långt lov!! Kram

Helenas enkla vardag sa...

Jag håller på och jobbar upp antalet pioner jag med, men de har inte så många knoppar än, så jag fortsätter nalla lite hos grannen, som aldrig plockar in av sina!
Kram Helena

dianasdrömmar sa...

Härligt med pioner, kanske årets första dopp..? kram Diana

Vardaxlyx sa...

Sommaren känns som den är här min vän. Solen skiner och hmm värmen är på G ;-) så jag vill bara springa in och önskar dig en kanon fin fredag och helg!!
<3 <3 <3