torsdag, juni 28, 2012

Där kom den !!

Godmorgon!!
Sitter ensam vid köksbordet och lyssnar på radion och
utanför fönstret lyser solen från en klarblå himmel.
Mycket semester pratande på bloggarna runt omkring
just nu.
Men förra veckan när halva gänget på jobbet gick på sin semester
så kände jag ingen direkt semesterkänsla....alls faktiskt!
Får liksom inte den där känslan när jag vet att det
ändå är så låååångt kvar =)

Men i går.....då slog den väll till den där semester känslan så att jag
tror banne mig att den till och med hördes =)
Det var som att slå en klubba i huvudet på mig och det
ända jag kunde tänka på var att få vara ledig.
Men så har jag en riktigt tuff arbets vecka oxå.
Sena kvällar hela veckan och uppe tidigt dessutom.
Men hey....snart så....snart ska jag oxå ha semester 2 1/2 vecka kvar!

Ha en underbar dag alla fina =)





Kram Thess

7 kommentarer:

Tina sa...

Den där 'klubban' känner jag igen, har man lagt in semesterväxeln så har man. Men du ska se, det kommer att gå fort nu. Sen är det din tur också!

kramen

svart vitt och rött sa...

Du har nog prickat in det perfekt, det fina vädret kommer nog då ska du se :-) Semesterväxla upp så ska du se att det snart är dax att vara ledig :-) Kram

Helenas enkla vardag sa...

Lever mitt i semestern och vill aldrig börja jobba igen!!!! Vad fint du har hemma!
Kram Helena

House number 11 sa...

Så fina bilder av ert härliga hem!
Ha en underbar kväll!
Kram Jenny

Bromans Bravader sa...

En vecka kvar för mig... sen så!
kram J

kråke sa...

Kramisen tillbaka fina du:))

kråke

Anonym sa...

Så fina bilder och jag förstår hur du känner. Men då har du ditt kvar, det är härligt det också.
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram
AC