fredag, juni 15, 2012

Årets första !!!

Godkväll era fredagsmysare !!!

Ni var verkligen med på noterna i går när jag skrev
vad dagens inlägg skulle heta.....
Och njaä något dopp blev det inte,även om det nog skulle
ha varit fullt bad dugligt,17 grader får väll vara helt ok =)
Och inte var det färskpotatis heller (och nej Jannike jag har inte ett helt land med
potatis hahaha.....men en hel pallkrage har det blivit i allafall =))

Utan det som faktiskt har varit Årets första i dag är......svenska Jordgubbar!!!!
och himmel vad gått det var, väl värt att vänta på =)




Och årets första sommar bukett har det oxå plockats,ifrån egen trädgård dessutom.
Det är för mig en riktig lyx att bara ta saxen och gå ut och kunna plocka in
dom blommor man vill ha....bäst att passa på =)
Ursäkta att inlägget blev lite i senaste laget men det har gått i ett
här i kväll,men som man säger "Bättre sent än aldrig"
Nu ska jag krypa upp i soffan med J och titta på film.
Hoppas ni har en skön kväll.




Kram Thess

6 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Åh, vilken vacker bukett din gulleplutta håller i. Förstår inte vad du gör för att få allt att blomma så. Är det inte råddjur så är det mördarsniglar som äter upp allt.

Kramar Therese

Helenas enkla vardag sa...

Vad gott med svenska jordgubbar! Fina bilder på lilltjejen!
Kram Helena

svart vitt och rött sa...

Jättegott med de svenska gubbarna!! Så härligt det är att kunna plocka in fina blommor! Kram

Anonym sa...

Samma här nu är det bara Svenska som gäller!!
Så fin tjej med en fin bukett.
Ha en härlig helg
Kram
AC

Bromans Bravader sa...

Ok, men jag är ändå avundjuk för jag har inga jordgubbar heller =)
Kram

Ps. Mail!

Tina sa...

Vilka underbara sommarbilder!
De där godingarna kan man äta hur mycket som helst av..

kram