måndag, juni 18, 2012

Snart såå !!!!

Tänk redan midsommar på fredag!!
Tycker inte det var länge sedan jag bloggade om att det var
9 veckor kvar =)
Men nu är det snart dax att svänga sina lurviga runt stången
och sjunga sig hes till små grodorna =)
Vi ska fira ute i kolonin,gjorde första gången
förra året och det var riktigt mysigt och lite så där
lagom gammeldax!!
Och i år kommer både min Pappa,Lillebror och hans tjej.
Hur ska ni fira?

Själv riktigt längtar jag efter att få handla en massa
god mat och binda fina kransar till håret =)

Men just nu längtar jag mest efter min fruktansvärt sköna säng.


Kram Thess

10 kommentarer:

Sahra sa...

Första året som vi inte har haft några midsommarplaner. Har alltid varit ute på ön, men inte i år. Får se vad vi hittar på. Men något mysigt blir det iallafall.

Ekenäsliv sa...

Mysigt det låter!! Vi ska fira med min syster och hennes familj och några kompisar.
Har stekt köttbullar ikväll, då jag och barnen inte gillar sill, hi hi.
Här är en till som ska kasta sig i bingen!
Kram kram o go natt:)

Helenas enkla vardag sa...

Vi är ca tio familjer som går ihop och har ett stort midsommarfirande, med klädsel av midsommarstång, lekar och tipspromenad mm. Alla barn i olika åldrar leker med varann och har så roligt!
Kram Helena

svart vitt och rött sa...

Vi firar med goda vänner som vi brukar träffa på "större" helger :-) Ska bli kul! Fina bilder på det som trädgården erbjuder, härligt!! Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Åh ja, hur gör man en fin krans? Jag måste köpa hem lite ståltråd kom jag på. Vi firar med många familjer som samlas för en picnic. Låter mysigt som ni ska fira! Kram Nilla

Vardaxlyx sa...

Hihi tiden går fort när man har roligt hihi!
Snart sitter vi här och julen knackar på dörren och då säger vi detsamma ;-)
Ta väl hand om dig söta du!!
KRAM

Jennys gömma sa...

Ja, huja vad tiden går! Det gäller att njuta av sommartiden. Vi kommer att fira på landet både med familj under dagen och med vänner på kvälen. Låter mysigt att fira på kolonin! Ha det så fint, kram Jenny

kråke sa...

Mysigt att njuta och fira med familjen:)) Härliga bilder:)

Kram på dig:)

kråke

Anonym sa...

Härligt!!!
Du undrade vad jag målat min symaskin med för färg, vanlig utegrund och sen vanlig utevit. Beckers. Jag tror att det håller.
Så jobbigt
att få färg överallt bara.
Ha en riktigt skön midsommar.
Kram
AC

Bromans Bravader sa...

Vi åker bort på stort firande på Barnens ö i Stockholms skärgård.
Kram Jannike