lördag, juni 30, 2012

En ledig helg !!!

Godmorgon godingar!!
Hoppas natten varit god och att ingen
åska hållt er vakna.
Själv har jag sovit som en medvetslös i 8 timmar
utan att vakna en ända gång....underbart !!
Nu ska vi bara packa ihop lite och sedan ge oss
ut till stugan för att äta frukost och sedan fortsätta med
altan bygget.
Och jooo Panduro var helt underbart,sprang ut på rasten
i från jobbet och var 15 min senare ett antal hundra lappar fattigare :S
Det kommer att bli dyrt det här =)
Visar bilder på inköpen så fort jag kan.
Nu vill jag bara önska er en underbart härlig lördag
och hoppas att vädret visar sig från sin allra bästa sida.

Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ha en toppenhärlig lördag. Själv har jag haft en usel natt själv med tre barn som alla varit vakna i omgångar... suck!
Men ikväll blir det partaj...
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Skönt att få sova ut! Att ha Panduro omkring sig kan bli dyrt, de har ju så mycket riliga saker!
Kram Helena

Tina sa...

Låter underbart för dig!
Jag sover som en stock både på dagen o natten, hur ska detta sluta!?
Panduro är jag på g till, ska införskaffa lite kul!

kramne

Ekenäsliv sa...

Åhhh, va spännande att se vad du hittde för roligt på panduro!!! Måste ju varit rena drömmen för dig och mardrömmen för plånboken, hi hi.
Hoppas du haft en skön lördag!
Kram Anna

svart vitt och rött sa...

Ha en riktigt trevlig helg!! Kram