onsdag, september 05, 2012

Äppel repotage !!!!

Jaa,vilken dag jag har haft!!!
I dag var det som sagt dax för Äppel repotage i
koloni stugan med Lotta
O ch jäklar vad roligt jag har haft =))))))
Jag har verkligen fått utlopp för allt det som jag bara
Älskar att göra!!! baka-styla-fota =)
Och roligt har vi haft.
Vi har skrattat,fnittrat och tjattrat om vartannat.
Och insåg att det här måååste vi ju bara göra om =)

Men när hon packat in sina saker i bilen och drog
iväg så att gruset sprutade då var det dags för fröken Thess
att landa med en duns och snabbt komma tillbaka till verkligheten.
På med målar kläderna och fram med färg och pensel och
upp på stegen för att måla husfasaden.
Men fint blir det....riktigt fint =)

Dagens bilder kan jag som ni förstår inte visa med
tanke på att Lotta nu ska försöka sälja detta repotage.
Men självklart tog jag oxå egna kort,så en liten
glimt ska ni självklart få ;)

I morgon ska jag inte göra någonting alls hade jag tänkt mig...
undra om det är möjligt ???? =)

Önskar er alla mina fina en riktigt skön kväll.
Och lite alldeles extra till alla nya läsare som hittat hit,ni
börjar bli riktigt många och jag är såååå glad att ni kommer
hit och hälsar på.



                    
                                                                             Kram Thess

10 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh vilka vackra bilder! Älskar hösten och dina bilder beskriver den till 100% kram

Bromans Bravader sa...

Åh vad spännande. Du måste berätta var reportaget kommer in så man kan kika...
Kram Jannike

♥ Fyra årstider sa...

Du är grym vännen, jag tror på dig jättemycket! Tack för jag fick komma, det här blir så bra:)

Kram Lotta

StrandviksVillan sa...

Hejsan!
Måste bara lämna en kommentar för du har en jättemysig blogg!!
Gillar både bilder och texter :)

Må så gott!
Ann-Christine

Anonym sa...

Å vad du är duktig Thess! O vad stor Ella har blivit! Kramar till er! / Sassa o Affe

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Så kul med reortaget !
Så fina bilder du! Nu håller vi tummarna att den blir såld för att vi vill ju se mer ;)
Sov så Gott !

kramar

Browneyedgirl sa...

Vilka bilder =) Och vilken blogg, tur att jag blev nyfiken och kikade in. Kommer absolut tillbaka. Ha en toppen dag // Browneyedgirl

Ullis sa...

Å vika fina bilder,helt perfekta höst bilder,supermysiga..

Kram ulli

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilka härliga höstbilder! Det blir en tur till plantskolan i eftermiddag ha en fin helg kram från Maja

Daisy sa...

Så mysiga bilder och vilken söt flicka:)