onsdag, september 12, 2012

Ledig dag & Macarons !!

Jaa en ledig dag kan man väll lugnt säga att
jag har haft,jag går nänligen fortfarande i pyjamas
och klockan är 16.22..........
Jag vet inte vad det är men vissa dagar kommer jag bara inte ur
myskläderna.
Har gått här hemma och småfixat lite här och donat lite där....
Tvättat och diskat en maskin,fixat lunch och sådana saker
som man ju inte kommer ifrån.
Men annars har vi tagit det väldigt lugnt.
 Ella spelade teater för mig vid soffbordet som hon själv kommit på,
 vad den gick ut på har jag där emot ingen aning om, om jag ska vara ärlig =)))

Sen förstår ni mina vänner har jag för första gången i hela mitt liv gjort macarones!!!!
Har liksom aldrig vågat mig på det förut för att alla säger att det
ska vara såå svårt!!!!
Men nää det kan jag faktiskt inte alls säga att det var.
Tyckte nog att dom blev precis som jag tänkt mig,åtminstånde
för att vara första gången. (om det nu inte är så att jag haft
en jäkla nybörjar tur =)))
Men kollegorna blir nog hur som helst nöjda med liten kaka till kaffet.

Men nu är det så här att jag  faktiskt måste ta mig i kragen och byta om
och gå till affären för lite kvälls inhandling.
Tänkte att i kväll får vi nog allt ta och fira lite lill-lördag.
Så här hemma blir det päron/chevré pizza och pizza snurror till
lill fröken.

Hoppas att ni har haft en alldeles förträffligt härlig onsdag.





Kram Thess



14 kommentarer:

Linruz sa...

Gumman du är ju bara sååååå duktig.
De ser ju supersmarriga ut!!!

Jag hade gärna smakat en ;)
Kram på dig
Lina

Helenas enkla vardag sa...

Men hallå vad fina de blev ser ju ut som de är köpta på kondis!
Kram helena

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefina! Mums. Kram

Coquina sa...

Mums vad gott och vad duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Ekenäsliv sa...

Tjingeling!!
Du är ju bara helt gaaaaaaaaaaaalet duktig!!! Ny karriär kanske;-)
Ser ju så gott ut att man vill äta upp skärmen;-)
Kraaaaaaaam Anna

Ullis sa...

Å va duktig du är dom var jättefina och ser jätte goda ut.

Kram Ulli

Bromans Bravader sa...

Jag tycker att de ser helt fantastiska ut. Duktiga du!
Tänk vad mycket du ska bjuda mig på någongång när vi ses =) haha..
<3

Queen of Kammebornia sa...

Så fina de är! Hurra!

Jennys gömma sa...

Sååå fina de blev! Är mäkta imponerad!!! :) Ha det så gott, kram Jenny

Lilla Majken sa...

De ser ju väldigt fina ut!

Kram Therese

kråke sa...

De ser uuuunderbart goda ut:)) Du är fantastiskt!!:))

Kram fina...

Kråke

kråke sa...

Hihi...fantastisk menar jag;))))

Kraaaam

Louise Alexandersson fotografier sa...

ser så smaskigt ut men jag gillar dem inte...men vackert att fotografera

Gabriella sa...

Så tjusigt! Gott det ser ut=)