tisdag, september 11, 2012

Lite bilder !!!

Godkväll i stugorna!!
Sitter på mitt nya "kontor" =)
(himmel så skönt det är att äntligen ha fått lite
ordning här inne=)) med lite tända ljus och en kopp te medan regnat
smattrar mot rutan.
Håller samtidigt på att maila med en kille som är intresserad
av att köpa min "gamla" kamera.
Hoppas få den såld,vore skönt att ha det ur världen liksom.

i morgon är vi lediga Ella skrutten och jag och inget särskilt
på agendan faktiskt.
Kan ju bli så att mamma i huset får ett "bakryck"=)
det vet man aldrig.
Men nu ska jag snart ut och ställa mig vid kastrullerna
och svänga ihop lite middags mat.
Visar lite bilder från helgen som inte hunnits med.

Hoppaas att ni har det bra mina fina där ute i höstregnet.








Kram Thess

7 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Underbara bilder, härlig helg ni haft kram Diana

Linruz sa...

Håller tummarna att kameraförsäljningen går vägen.
Ha en superskön dag i morgon.
Kram kram
Lina

kråke sa...

Vilken sötnos!:)) Ljuvliga bilder:))

kram på dig och fortsatt fin vecka:))

kråke

Ekenäsliv sa...

Taaaack för dina fina kommentarer om vårt hus, blir såååå glad ska du veta!!
Hon ser ut som en riktig hästtjej där på hästryggen:) Jag var själv en hästtjej och kan verkligen sakna tiden med hästar ibland.. Funderar på om man skulle kolla upp det.. hmm.
Lycka till med kameran nu!
Kraaaam Anna

Helenas enkla vardag sa...

Jasså ska du sälja kameran, det har jag missat! vad är det du säljer och vad ska du köpa/köpt??
Mysig dag ni haft!
Kram Helena

Browneyedgirl sa...

Vilka jätte härliga bilder =) Ha en toppen dag! Jag kommer absolut tillbaka....

Tina sa...

En riktig liten sötis!!
Vilka roliga miner...

kram