fredag, september 21, 2012

Fredag & Scones !!

God morgon solstrålar !!
Tänk va.....äntligen Fredag!!!!!!
Jo visst kom den till sist den där fredagen som vi har längtat efter
sååååå mycket!!!!
Och för min del så är det på något sätt extra mycket fredag
som bara har "fredag" var tredje helg eftersom jag jobbar dom
andra lördagarna.
Och detta firar jag lite extra med scones, fyllda med bitar av blåbärs choklad
med philadelphia ost och hallon marmelad!!!!
Nyttigt???
Nej......inte det minsta men hiiiiiimelskt gott.
Och vadå????det är ju ändå fredag =)

Vad ska ni göra i helgen mina vänner?
Själv vet jag inte så noga,har dessutom en tjej här hemma
som börjar bli rejält förskyld verkar det som.
Så det kanske blir en lugn och skön hemma helg.

Men nu är det dax att hoppa upp på cykeln och
trampa igång den här Fredagen!!!!





Kram Thess
    

2 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

God morgon sunshine =)
Låter som en väldigt bra start på helgen.
Jag ska vara själv med mina tre små från och med idag och hela helgen så det blir nog mest att aktivera ligan och sen DÄCKA i soffan på kvällarna. Ja och så klämma ner lite godis och annat mumsigt förstås.

Kram

Gabriella sa...

Härligt det såg ut med scones, det har jag tänkt baka på söndag=) Hoppas du får njuta av helgen!