torsdag, juli 03, 2014

Blogg middag.....

Redan Torsdag morgon
och det här går ju så sakteliga framåt...
 
....ja till semestern alltså ; )))
 
Men det är kanske för att det hänt grejer
hela veckan.
 
I måndags var det nämligen dags för lite
blogg middag ute i kolonistugan.
 
 
 
Och herre jisses jag tror
att jag lever minst ett par år
extra på den kvällen.
 
 
Så mycket skratt och flams
med tre underbara tjejer = ))))
 
Och jag tror att vi efteråt var rörande överens
om att det här måste vi göra snart igen !!!
 
 
 
 
Dess värre verkar ingen av oss ha hamnat på bild ; ))
Men några mer eller minder galna bilder hittar
ni på våra instagram konton med samma namn som bloggarna.
 
Titta in hos Thess
 
Fyra årstider
 
Stjärnor och Champange
 
Linruz
 
 
Jo men titta om inte fru K tittar fram där borta ; ))
 
 
 
Tänk vad det här med bloggande ger oss mycket....
Alla vänner man har träffat
och kanske får ha för resten av livet = )))
 
 
 
Och dessutom hade vi
alla hjälpts åt att få ihop en riktigt
härlig knytis buffé ; ))
 
Men nu är det dags att lämna fis-loppan
på fritids och för mig att
åka till jobbet.
 
Hoppas att ni alla får en riktigt skön Torsdag.
 
För mig gäller vägning ikväll igen....undrar ja hur det går  ; ))
 
 
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad roligt med bloggträff och vilken härlig buffé! Kram Suss

jannice lindell sa...

Vilken kväll ni verkar ha haft de. Kram

Ekenäsliv sa...

Hej sötstrumpa!!!
Å va härligt ni haft det:) så gott att tanka upp sig med skratt och go mat:))

Har du förresten bokat rum till den 30:e, himmel jag måste kolla upp det imorogn:) Nu har jag ju semester och tid;-)
Suss gott!
Kram Anna