måndag, juli 14, 2014

Nya kuddar & lite jag.....

Nu ni är det bara 1 vecka
kvar tills minsann även jag får
lite semester.....
 
.....sen ska jag sluta tjata ; )))
 
Helgen har innehållit både lite jobb,
50-års fest för J´s svåger och igår
en rejäl städ dag här hemma.
 
Vilket var mer en välbehövligt ; ))
 
 
 
Lite piffande i vardagsrummet och nya
kuddar från
 
 
 
Blev pricken över i.
 
 
 
Klickade även hem en solhatt till
semester resan till Mallorca.
 
 
 
Ja där ser ni än är den
sista cow girlen inte född.
 
 
 
Men det mest häpnads väckande
förra vecka var så klart
i Onsdag när lilla fröken här hemma
 
Ä N T L I G E N
 
tappade sin första tand !!!!!!!
 
Stoltare unge tror jag aldrig att jag har skådat = ))))
 
 
 
 
Men nu ser vi till att fånga den här dagen
och ser till att det blir en
alldeles förträfflig
Måndag.
 
 
Kram Thess


4 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Helt underbara kuddar! Såååå köpsugen jag blev nu med din fina inspiration!:)

Sallys hus sa...

Amen heeej bönan!
Sååå snygga kuddar och vilket strandhugg di blir i den hatten..;)
Å lillprinsessan...ååå så söt..;)
Vilken lycka!
Kram Katarina

jannice lindell sa...

Tjusiga kuddar!

jannice lindell sa...

vilka vackra kuddar!