onsdag, juli 23, 2014

Precis vad jag behövde........

Jaa det var verkligen
semester jag behövde........
 
Hit in tills har jag inte gjort ett vettigt dugg
plus att jag sovit middag
 
VARJE DAG !!!!!!!
 
Och det mina vänner existerar inte annars ; ))))
 
Men nu börjar jag så sakteliga
känna mig som mitt rätta jag igen ; ))
 
 
 
Och något barn har vi inte hemma heller.
Hon är hos Morfar och B
sedan i går eftermiddag
och kommer inte hem förren i kväll.
 
Så det blev jag och J som fick äta frukost själva
under äpple trädet i morse.
 
Bara han och jag......
han som är min stora trygghet i livet
och som om ett år även får kallas make ; )
 
 
 
Men ni ska ju inte tro att vi fick något
gjort bara för det inte ; ))
 
Nää då vi satt i var sin korgstol på altanen
eller skavfötters i Ellas pool och
pratade om livet i största allmänhet
och om den stundande
semester resan i synnerhet ; ))
 
 
 
Japp för på Fredag är det dags !!!!
 
Då drar vi till Mallorca 1 vecka
och bara solar,badar och har det skönt.
 
Visst vädret kommer förmodligen att vara i princip
lika fint här hemma som det verkar
men det är liksom grejen att
 
B A R A  V A R A !!!!!
 
Och framför allt att inte kunna
göra någonting ; )))
 
 
 
Och sedan havet så klart.......
Ett stort turkost hav som inte ser ut
att ha något slut.
En sand strand som är
1,4 mil lång och alldeles vit.
 
Njaa det hittar jag nog inte här hemma ; )))
 
Men nu är det dags att hoppa i tränings klädern
för min obligatoriska
kvälls promenad ; ))
 
Men först hälla i mig vatten så att jag inte
tuppar av i värmen ; )))
 
Ha det gott mina vänner.
 
 
 
 
Kram Thess
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Visst är det härligt att inte göra något, bara slappa och bara var!
Trevlig resa, hoppas ni kommer hem utvilade, pigga och glada!
Kram Amie

jannice lindell sa...

skönt att inte göra ett dugg.. men de är ju de semester ärtill för=)

jannice lindell sa...

skönt att inte göra ett dugg.. men de är ju de semester ärtill för=)

Hemma på Sjuan sa...

Härligt att du oxå fått semester! Och det är ju sådan den ska vara, lata dagar och familjemys, kram Suss

Ekenäsliv sa...

Låter toppen vännen!!
Jag har verkligen kommit in i semestermode och vi badar o solar mest hela dagarna;-)
Men så måååste jag göra något emellanåt, för jag är ju lite rastlös av mig;-)
Å, då är det dax att börja packa då:)) Ha det alldeles ljuuuuvligt vännen!
Kramar Anna

Husbilen Tuzzen sa...

Ljuvligt med semester! Det låter som att du verkligen behövde den. Och att sitta skavfötters i poolen och planera resa låter ju alldeles underbart.
Kram Helén