onsdag, juli 09, 2014

Dagens tips.......

Shit vad varmt det är !!!!!
 
Nää jag vet att man inte ska klaga
när värmen väl kommit
men det finns ju för tusan
ingen hejd på det.
 
 
 
Men det är klart ....det hade
väll varit skillnad om man hade
semester och kunde vara vid vatten och bad ; )))
 
Men det är väll helt enkelt
semester längtan som gör sig påmind kan jag tro ; ))
 
 
Men jag måste ju tipsa om något som
upptagit i princip alla min vakna tid
den senaste veckan.
 
Ljudbok !!!!
 
Har plöjt 2 st  på en dryg vecka.
Så pass att jag efter jobbet varje dag
gett mig ut och gått 40-45 min....
......på kyrkogården....
jodå ni läste rätt ; ))))
 
Tycker om att gå där inne i gångarna.
Det är skuggigt och lummigt,vackert,
lugnt ,tyst och skönt.
 
Och dessutom är jag alldeles själv....
....eller ja....det beror såklart på
hur man ser på saken ; )))
 
 
 
Så mitt tips denna Onsdag är
 
Carin  Gerhardsen.
och böckerna  i
 
Hammarby serien !!!
 
Såå bra och spännande att man stund tals knappt
vågar lyssna ; ))
 
Önskar er alla en skön lill-lördag.
 
 
 
 
Kram Thess
 


4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilka underbart somriga bilder Thess!!!!
Har aldrig testat att lyssna på ljudbok, kanske man skulle göra:)
Ha ha, ja fast jag kan hålla med dig, det är något oerhört rofyllt med kyrkogårdar:)
Nähä, nu måste jag fixa vidare här för kalas ;-)
Kraaaam Anna

Helenas enkla vardag sa...

Gud så mysigt du har det p´å din koloni. Tror inte jag skulle våga gå på kyrkogården medans jag läste en spännande bok, då skulle jag nog titta mig över axeln både en och två gånger.
Nej nu njuter vi av den här hettan..
Kram Helena

Anna sa...

Jag ska nog göra ett nytt försök med ljudbok, har testat tidigare men inte riktigt kunnat "koppla" av ocj lyssna och ta till mig på samma sätt som när jag läser men ska testa igen för själva grejen är väl att man kan göra annat samtidigt ?? ;)
Kram Anna

TITTILINA sa...

Ni har så fint på er lilla koloni! Mmmmm!
Ja ljudbok skulle jag kanske prova på. Jag har bara så svårt att koncentrera mig när folk läser högt...
Kram