söndag, juli 20, 2014

NU börjar SEMESTER´N......

där ja....
Nu kan även jag sälla mig till
den där härliga skaran
som kallar sig semester firare = )))
 
Eller jaa imorgon är väl den första riktigta semesterdagen.
Men hela helgen har varit
fantastisk och vädret är
ju synd att klaga på ; )))
 
 
 
Så varmt att det idag inte fanns något
annat val än att åka och köpa
en pool till Ella att ha
ute i kolonin.
 
 
Funkade bra även till mig
som ni ser ; ))
 
Och den lär nog vara bra att ha
dom närmaste dagarna som det ser ut......
 
......både för mig och dottern = )))
 
Men nu är det kväll och en liten stund framför
tv´n får det bli innan det är dags för sängen.
 
och tänk.....i morgon ringer
det ingen väckarklocka........= )))
 
 
 
 
Kram Thess


5 kommentarer:

Gabriella sa...

Vilka underbara bilder på er två! Så glad man blev av dessa:) Härligt med semester, hoppas du får njuta i massor!

TITTILINA sa...

Tjoho! Grattis till ledigheten! Hoppas att ni får en härlig sådan.
Och psst... Andreas bok ligger redan på vänt i pockethögen :-)

Kram

jannice lindell sa...

ser härligt ut och skönt med semestern.

Ekenäsliv sa...

Ååååå vilka härliga bilder på er vännen!!!!
Njuuuuut nu så mycket du bara kan!
Kramar Anna

Helén i Vilrummet sa...

Jag hoppas ni får en underbar semester!
Härlig bild på dig och din dotter.
Kram Helén