onsdag, oktober 08, 2014

Att fira lite lill-Lördag.......

God kväll
Lill-Lördag och här tar vi
och festar till det med lite oxfilé
och goda potatisteriner.
 
Varför?
 
Nää ingen anlening alls bara att jag tyckte att
det var dags för lite
härlig vardagslyx ; ))
 
 
 
Så J står i köket och steker filén och jag och Ella ligger
i sängen och tittar på
våra favorit serier för stunden.
Hon Violetta och jag Heart of Dixie = ))
 
 
 
Underbar arbetsfördelning vi har här hemma ; ))
Fast jag åker nog på att hänga upp tvätten kan jag tro ; )
 
Men en liiiiten stund till i sängen sen ska
jag gå upp och duka.
 
Vad gör ni denna onsdag?
 
 
 
 
 
 
 
Kram Thess

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad fint ni har det där hemma! Här ska jag hänga tvätten nu men mannen har lagat maten ;) kram Suss

Villa Vinkelhaken sa...

Vardagslyx gillar vi! ;)

Kram Jenny

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Det var en bra arbetsfördelning- tyckte jag ;). Vad fint ni har det.

Kram Susanne

Villa Carl Larsson sa...

Inte illa för att vara mitt i veckan. Låter jättegott. Och varför skulle man inte kunna äta sånt mitt i veckan. Det är väl bara för att vissa saker tar lite längre tid att tillaga som man väljer att göra lyxen mer på helgen. Men det finns inga rätt eller fel :)

Gjorde porterstek idag. Varför gör man inte det oftare.

Kram Josefin

Ekenäsliv sa...

Härligt med vardagslyx!
Ha nu en riktigt fin fredag.
Nu ska jag leta rätt på fröknäckereceptet hos dig, för jag har lyckats slarva bort det...
Kram Anna