lördag, oktober 11, 2014

En härlig promenad......

Hej hopp !!
 
Lördags kvällen är här och
alla ljus är tända.
 
Lite gott i glasen och snart även
lite smaskigt på tallriken.
 
Och vad ni nu gör mina vänner så
missa för allt i världen nu inte
 
Downton Abbey
 
som börjar ikväll igen!!!!!
 
 
 
Bästa bästa serien på länge  = ))))
 
Här hemma blev det en liten shooping dag i dag.
En sväng till IKEA för inhandling av säng himmel
och några pom poms till unga fröken.
En köksstång och en massa ljus så klart
 
( så kanske vi klarar oss i 3 veckor i alla fall ; )))
 
 
 
Men det bästa på hela dagen var nog i alla fall
lång promenaden i skogen som jag gjorde
så fort jag vaknade i morse.
Och kom hem till ett uppdukat
frukost bord = )))
 
Tror minsann att det kan bli en repris på den i morgon också ; ))
 
Men nu.....MAT !!!!
 
 
 
 
 
Kram Thess
 
 


4 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja nu börjar favoritserien igen! Härligt!
Låter som du har haft en skön lördag...önskar dig en lika fin söndag!
Kram Titti

Villa Carl Larsson sa...

Fina bilder!!

Jag har aldrig följt serien. Ooooh nej tänker du nu, men det har jag faktiskt inte. Kul att den är så bra.

Jag längtar efter en sån skön promenad. Snart snart.. :)

Kram Josefin

mammaxtre sa...

En långpromenad brukar göra en gott. Tycker om mina promenader. Ha en fin söndag

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder, ser så fint ut hos dig! Rackarns, missade ju alldeles att det var Downtown Abbey igår! Dock blev det god middag på restaurang istället vilket inte var fel. Men man kanske skulle ta och leta upp reprisen av serien:)