onsdag, oktober 01, 2014

Oktober & Det där repotaget.......

Oktober alltså !!
 
Officiellt höst med andra ord.
men och andra sidan ska hösten vara som idag...
...ja då kan det få vara höst året om för min del ; ))
 
 
Och nu börjar
lilla fröken att komma tillbaka till
sitt vanliga jag igen = ))
 
Men vi tar en dag hemma i morgon oxå
bara så där för säkerhets skull.
Bara hon och jag = )
 
 
 
Får hitta på något skoj här hemma
Lite bakning kanske ; )
Vilket lilla fröken också gillar.
Framför allt det där med att slicka skålen är poppis ; )
 
Dagens bilder är från 2012 när jag stylade och bakade
till ett repotage  som Lotta
fotade i våran koloni.
Repotaget såldes till tidningen
"Älskade hem"
Men dom verkar fortfarande inta ha fått tummen ur (så att säga )
Borde varit med i numret som är ute nu
men näää då.
 
 
Och det är synd....inte så mycket för min egen del kanske
men det är synd och skam på Lottas
fina bilder.
Vi hade ett underbart morgon ljus den morgon dessutom = ))
 
Men bilderna som visas i dag är mina egna och inget som skulle visats i tidningen.
 
Nä nu blir det soffan och Sex and the city 2
på dumburken.....undra just om det kan finnas
något smaskigt i skåpet.........; ))
 
 
 
 
Kram Thess
 
 


4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilken härlig höstdag det varit idag och jag håller med dig att om hösten ser ut som idag, då kan det få vara höst året om. Hoppas verkligen att reportaget kommer någongång. Jag väntar också på ett insålt reportage som inte dykt upp än.
Klart ni ska mysa i morgon också.
Kram Helena

jannice lindell sa...

så fina bilder=)

Bromans Bravader sa...

Ja de får ta och få ändan ur vagnen va... jag väntar och ser fram mot det där reportaget! Dina bilder ser ju superhärliga ut så Lotta har väl gjort underverk kan man tro...
Kram
Jannike

Ekenäsliv sa...

Hej där!

Skönt att sessan börjar pigga på sig nu!
Här är det jag som är hemma idag med en krånglande mage.
Så jag läser bloggar och har det inte så dumt iaf;-)
Ja, vad håller de på med kan man ju undra? Men för min del kan det ju kvitta, för vårt hem ser inte ett skvatt ut som det gjorde då;-)
Ha de så fint nu!
Baka på;-)
Kramar Anna