torsdag, oktober 23, 2014

Snaaaart Fredag & Hamburgare.......

God kväll stugorna !
 
Tittar bara in en snabbis för att
önskar er en skön kväll
och för att påminna om att det
minsann är FREDAG i morgon.....igen
I faaaaaall nu någon mot förmodan skulle
ha missat det ; ))))
 
 
Själv ska jag snart bli bjuden på
hemma gjorda hamburgare av min blivande man
och själv ska jag leta lite brunch inspo
inför Lördagens brunch här hemma
med mina fina tjejer = ))
 
Sedan blir det dubbla lager tröjor
raggisar och Tack och lov min
Beach House morgonrock.
Utan den skulle jag banne mig inte över leva just nu ; ))
 
( Japp....det är fortfarande svin kallt här hemma )
 
Hoppas att ni har det bra i kylan.
 
 
 
 
Kram Thess


2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Den här veckan känns fredagen lite extra välkommen, iallafall i mitt liv!

Önskar dig en fin fredag och helg!

Kram jenny

Hemma på Sjuan sa...

Tack för påminnelsen, ser verkligen fram emot denna fredag! Fint hos dig. Kram Suss