söndag, oktober 19, 2014

Ny header & Kardemummakaka.....

Helgen är snart till ända
och nu gäller det att suga ut
det sista  gottiga ; ))
 
Skogspromenad, lite blogg fix
( Ny header ....ääääntligen ; ))
 
 
 
Sockerkaks bakande och en massa massa
skitgubbe = )))
Så jag har inte mycket att klaga på denna Söndag.
(skulle vara att det fortfarande är som ett kylskåp här hemma ....men annars; ))
 
 
 
Men och andra sidan desto större
anledning att sitta tätt tätt ihop i soffan ;)
Och i kväll ska det mumsas revbensspjäll
och vitlöks bröd.
 
Tycker nästan att det är mysigare att
festa till det på Söndags kvällen än på Lördagen.
 
 
 
Men i morgon är det ny vecka
och det ska minsann fixas Helloween
på jobbet för hela slanten.
 
Och efter det......då är det dags att planera
inför julen.......på riktigt.
 
Vad har ni gjort i helgen?
 
 
 
 
Kram Thess


6 kommentarer:

TITTILINA sa...

Vilken fin header!
Så mysig och färggrann!
Låter som en härlig söndag i lagom sakta mak. Själv har jag fått "tinnitus" på lekland och är sockerspeedad på cola :-)

Kram

Villa Carl Larsson sa...

Så gott! Fika är verkligen gott, speciellt hembakat då förstås.

Vilken fin header. Önskar jag kunde göra en själv.
Jag försöker få till min text på inläggen. Tycker den är lite för liten men bloggerinställningarna gör inte som jag vill. Kanske gör jag fel. Vet du kanske något simpelt sätt?

Kram Josefin

Ekenäsliv sa...

Så fin header du har gjort vännen!!
Jag måste med...
Vill förändra utseendet lite över lag känner jag.

Å så gott med kaka. Men just nu vet jag inte vad jag vågar äta utan att min mage sparkar bakut..

Ha en mysig kväll!
Kraaaam Anna

jannice lindell sa...

Så fin header du fixat! Skulle med behöva fixa men är urdålig på sånt!=)
Kakan såg ju god ut med. Kram

Gabriella sa...

Så god den såg ut din kaka! Och vilken fin och höstig header:)

amanda sa...

Underbara bilder!!

Önskar dig en fin dag!

Kika gärna in hos mig! Jag säljer egendesignade armband till bra priser i mitt uf-företag!