måndag, oktober 27, 2014

Jag har hittat den !!!!!! & Höstlov.......

 var Måndagen här
och Höstlovet har alltså börjat.
 
Ella kommer dessvärre att få gå på
fritids mån - tors men på fredag
har vi tagit ledigt både jag och J och ska
överaska lilla fröken
med att åka till
 
Astrid Lindgrens värld
och höst marknaden !!!!
 
Om vädret tillåter vill säga annars bli
det bio och nya Lassemaja filmen = ))))
 
Nu går det inte någon som helst nöd på henne på fritids
för dom hade minsann späckat schema
den här veckan med en massa
roligheter.
 
Men det är väll åter igen det där med det
lite dåliga samvetet ; )
 
 
 
Men det bästa med den här måndagen
är ändå att jag .....
har bestämt mig för en brudklänning !!!!!
 
Japp när jag vaknade i morse så visst jag att
det var en klänning som jag bara måste prova igen !!!
 
Så när jag kom instörtande på jobbat i morse
så var det första jag sa,
Jag måste gå direkt!!!!!! och prova klänningen ; )))
 
 
 
 
 
 
Och när jag står där i butiken och vänder mig om mot
spegeln så känns det med en gång att ....
 
Det är DEN här klänningen jag ska gifta mig i.....
 
 
 
Och väl tillbaka på jobbet så var det
som om all luft fullkomligt
gick ur mig....ha ha
Ja detta tar på en värre än vad man tror tydligen ; ))
 
Dagens bilder kommer från i lördags när jag var
i en annan butik här i stan som heter
Amorica och ligger ute på "Tornet"
 
 
 
 
 
Gulliga Helen som äger butiken hade gjort så fint
när vi kom och bjöd på bubbel,snittar,choklad m,m.
som tjejerna satt och mumsade på
medan jag provade klänningar.
 
 
 
Butiken är verkligen väl värd ett besök
både när det gäller brud och bal klänningar = ))
 
Hoppas att ni har en fin start på veckan.
 
 
 
 
Kram Thess
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad kul att prova klänningar! Jag är säker på att du kommer bli ljuvligt vacker i vilken klänning du än väljer. Men huvudsaken är ju att du trivs i den själv.
Kram Helén

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Åhh så kul att prova klänningar och att du hittat Din klänning nu. :-) Får läsa vidare i din fina blogg ikväll som jag av en tillfällighet hittade idag. :-) Kramizz o ha en riktigt bra dag/Laila

Madde sa...

Kul att du äntligen har hittat "the one" :) Glädjer mig!! Längtar som en tok tills dagen D :D Kommer bli underbart!

Hoppas att ni mår bra!
Puss&Kram Madde

Sallys hus sa...

Hej finaste Thess!
men vilken bedårande underbar butik!!
Jiiiises så fina bilder.. Jag vill gifta mig igen..;)
Å brunchen...himmel så mycket gott!
Där hade jag kunnat sitta läääänge läääääänge.
Å ha inte dåligt samvete över att hon får vara på fritids...de gör så mycket kul. Mina barn var alltid jätte sura för att de INTE fick vara där när alla kompisar gjorde så himla mycket skoj.
Kram Katarina