lördag, oktober 18, 2014

Kladdkaka & Janne är en Skitgubbe.....; )))

En helt ledig dag hade
jag igår...
 
Först lång PW i skogen
och sen frukost upp krupen i soffan
inlindad i en filt
 
(japp fortfarande svin kallt ; )
 
Sen satt jag där....i princip hela dagen.
Inte för att jag absolut inte hade något att göra
utan snarare för att kroppen behövde det.
 
 
 
 
 
 
Gick nämligen hela Torsdagen och
kände mig små hängig
och jätte tjock i halsen = (
 
Men en dag ordentlig vila och jag känner
mig peppar peppar bättre idag = )
 
Men en kladdkaka klarade jag
minsann av att baka tills J och Ella kom hem
på eftermiddagen.
 
 
 
 
 
 
Så till eftermiddagen blev det kladdkaka
och åtskilliga parti skit gubbe.
 
Och kan ni tänka er....jag vann varenda gång
och J slutade oavbrutet som skitgubbe = )))
 
Till Ellas stooooora förtjusning ; ))))
 
 
 
Kvällen avslutades sedan med
hämt mat och våran fina
Calle Fille på tv.
 
Tänk va vilken fin prins vi har = )))
Verkligen en underbar intervju.
 
Men nu är det dags att ta sig in i badrummet
för att fixa till sig inför ytterligare
en arbetsdag.
 
Ha en fin Lördag.
 
 
 
 
 
 
Kram Thess


3 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Men hallåååå, hur mycket gott kan man baka egentligen. Ser jättegott ut!!
Jag ska ge mig på lite lördagsfika idag. Försöker få in det här med fredagsfika egentligen haha, men igår stod magen i alla hörn. Ja det gör den verkligen med råge med tanke på att det är 2 veckor kvar till beräknad förlossning nu. Hjälp! hehe Så igår blev det inget fika. Sparade det till idag.
Kanske lika bra att sätta igång..

Ha en fin helg. Kram Josefin

Carola sa...

Åh vad mysigt!! och den där kladdkakan, jag vill ha den NU!! Ha en fin fin helg och hoppas du känner dig bättre! Kram

angie sa...

der kuchen sieht sooooo lecker aus!!! liebe grüße von angie