söndag, december 04, 2011

2:a Advent

Jaha då har man gjort sista hel jobb helgen innan JUL det känns rätt skönt.
Dock kände vi att vi var lite lite med personal idag men det gick det oxå.
J och Ella har inte kommit hem från sitt julfirande än så jag tänkte passa på att slå in ett par julklappar innan skruttfian kommer in och rotar runt i alla påsar =)
Skulle ju visa vad jag köpte på MIO i fredags,en kudde blev det som jag tycker jättemycket om,och sen hade jag en sådan jäkla tur...
Dom har haft så jätte fina pallar i plåt, vita, zink och några andra färger jag kunde inte se några men frågade i allafall för säkerhets skull om dom hade några kvar...
Då visar det sig att dom har en på lagret som var "defekt" men du kan få den för halva priset säger killen.Sagt och gjort  pallen blev min och till på köpet var den ju vit,kan man ha sådan tur?
Och dessutom kan jag inte se något som skulle vara defekt med den.
Har och andra sidan inte provsuttit den än,den kanske ramlar ihop som ett korthus ha ha ha =).
Vad har ni gjort idag denna 2:a Advent?








Ha en skön kväll alla mina läsare  .Själv ska jag mysa med J i soffan och titta på "Pan Am",så bra!!!!!!

                                                     
                                 Kram Thess

6 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Hej hopp! Vilken tur med pallen, o den kudden gillade jag... kanske skulle ta mig en tur till Mio! :) Vad skönt att din sessa sover bättre. Min 5-åring har också haft en period nyligen då hon varit mörkrädd o knappt vågat gå till toan själv.

Här har jag känt mig krasslig i halsen idag så jag har försökt ta det soft. Ha det fint! kram Jenny

Vintage House sa...

Hej
vilken fantastisk tur och blev kanonläcker...
fin ljusstake ..
ha haft en bloggvän över på besök ...
ha en mysig 2 advent!
kram
sandra

Bromans Bravader sa...

Jättefin pall. Vilket kap.
Ha en fortsatt fin kväll.

Lilla Majken sa...

Ja, där hade du tur och en snygg kudde fick du med dig hem också. Vi har precis kommit hem från en helg i Stockholm.

Kram Therese

Sallys hus sa...

Hej!
Kikar in o tackar lite sent för din gulliga kommentar om min fot....den värmde!!
Himmle så fint du har det och pallen är underbar!
Läste om din 4-årings sömnproblem...
hmmm...jag vet faktiskt inte. Min första tanke var att hon bara försöker testa er...men det borde hon ju inte vakna flera gånger för att göra. Hon kasnke helt enkelt drömmer mycket...sen är det nog som du skriver mycket som rör sig i den lilla knoppen just nu. Att fylla 4 är ju ett litet kliv och de tycker ju ofta själva att de blir stora då. Kasnke har hon också börjat inse att ni faktiskt kan försvinna....jag tror inte jag har något bra råd att ge. För om ni sover hos henne eller hon hos er kan ju det vara svårt att bryta sen.. Jag skulle nog ta det jobbiga med att bli väckt...hon kan ju inte orka hur många nätter som helst..;)
Hoppas det redan löst sig!
kram Katarina

Vardaxlyx sa...

Hej!
Inspirerande bilder! kanon fin blog!
Massa varma kramar!