söndag, december 18, 2011

Julklappar klara / check!!!!!!!

Nu...har jag slagit in alla julklappar,packat in allt julgodis och fått upp lite tomtar med betoning på lite,
på något sätt känns det inte som om jag orkar engagera mig för mycket i julpyntandet när jag vet att det ryker direkt efter nyår! pga flytten.
Och sen är det ju så att våran lilla tjej fyller 4år den 29 Dec.
Så först kalas med släkten och sen ska madame ha sitt första barnkalas oxå mitt i bland
flyttkartonger och gran barr =).
Som sagt har man inte jobb så skaffar man sig ha ha =).
Ha en skön kväll,jag ska inte göra ett handtag mer i kväll!!!!!!


Två små granar och några små kulor fick följa med hem i går från härliga
Unnersta Gård!
Tack  & bock

                                                                    Kram Thess

7 kommentarer:

Mia sa...

Härligt att bli klar med saker =0) då är det skönt att slå ner rumpen i soffan hihi.
Här åker granen ut strax efter nyår även utan flytt haha. Julen känns borta strax efter nyår för mig...
Hoppas du får en fin kväll.
kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Du har så mysigt vännen fast ni ska flytta. När ni har landat med allt så är det dags för lunch för oss då:)

Kram Lotta

Vintage House sa...

Hej
så härligt att bli klar har själv inte mycket kvar....
så vackra...
ha det så mysigt
kram
sandra

Bromans Bravader sa...

Vilka fina bilder! Och heja dig som har julklappar och annat färdigt!
Kram Jannike

Lotta sa...

Viken fin blogg du har, trevlig blandning och härliga bilder, den följer jag gärna! Ha en fin julvecka och välkommen att titta in hos mig!
/Lotta

vardaxlyx sa...

Såå fina bilder du lägger ut!
Kramkram denna underbara måndag!

Epona sa...

Vilket härligt granpynt! Jag har också shoppat klart julklapparna och granen är pyntad. Finns bilder på min blogg om du vill kika in :)