lördag, december 24, 2011

GOD JUL

God morgon och GOD JUL på er,här hemma är klockan bara
06.40 men det var en liten tjej som vaknade tidigt i dag =)
vi sitter i soffan framför tv.n och väntar på att Pappa ska vakna.
Jag försökte att gå in till er alla i går för att önska en God Jul .men det gick inte att
kommentera alls inte ens att titta på mina egna kommentarer Typiskt!!!
Vill bara passa på att tacka er alla som tittar in här med eller utan kommentar(även om dom värmer något oerhört).
Jag kunde aldrig tro att bloggen skulle ge mig så mycket som den gör!!
Helt klart bland det bästa jag har gjort =).
Nu ska vi se om vi får liv i J så att vi kan sparka igång den här Julafton !!!

Ha nu en underbar Julafton alla fina  med mycket klappar mat och godis och titta,,,,vi hann..och resten struntar vi i nu ...eller hur  =).




Kram Thess



Inga kommentarer: