tisdag, december 06, 2011

Lite lyx !!

God Morgon finingar,Himmel vad kallt det var nu på morgonen när jag gick upp,förvisso plusgrader
även om det bara var ynka 2 st.
Men vad passar väll då bättre än lite härlig vardagslyx,,,
Varm choklad med marsmallows =) nästan lite förbjudet till frukost,eller hur?
Men jäklar så gott.
I dag jobbar jag en liten kort dag 11-17 sen tänkte jag åka förbi och handla lite tills i morgon,
jag och Ella är nämligen lediga och jag tror minsann att det står lite bakning på schemat.
Ha en härlig vinter,,,eller höstdag ja,jag vet inte vad jag ska kalla det längre hi hi,



( men igår var det iallafall snöblandat regn när jag åkte hem från jobbet).


                                                                Kram Thess

8 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Det där är en av mina favoriter; varm choklad med marshmallows. Jag älskar det och dricker det så ofta jag kan :)

Här vaknade jag faktiskt upp till en vit värld idag. Det känns underbart. Frågan är bara hur länge det kommer att ligga kvar. Hoppas att det snöar på dig också snart :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

Vardaxlyx sa...

Hihi Vardaxlyx är ju bara grejen!
Kram

Mia sa...

Men mumma.
Varm choklad är nåt jag dricker alltför sällan.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Mia

Bromans Bravader sa...

Åh vad gott! Det får bli till helgen tror jag bestämt... bara det att barnen inte gillar choklad. Men jag gör!!!

♥ Fyra årstider sa...

Ha en härlig bakdag söta du. Efter jul kan vi ta den där fika eller lunchdaten på stan.

Kram Lotta

Gottegrisen sa...

Är du säker på att där är någon varm choklad under alla marshmallowsen ;o)
Ser fantastiskt gott ut... speciellt till frukost!

//Linda

Betong ute och inne sa...

Hej Thess...åh vilken trevlig och mysig blogg jag hitta till...lade genast till mej som följare :)

Ha en skön onsdag
Kram Malin

Härligt hemma sa...

Ha ha, ja det var ju komiskt :). Varm choklad och marshmallows är en riktig hit :)). Ha en riktigt skön dag!! Kramar Madeleine