onsdag, december 14, 2011

Vi hinner det vi hinner !!!

God kväll i stugorna.
Hur har ni det i julruschen ?
Hinner ni med det ni ska =)
Men vet ni...det vi inte hinner det hinner vi inte, och jag lovar att när julafton kommer
så skiter vi i vilket.
Passa på och njut oxå,sätt på en julskiva,värm på lite glögg och sätt er i soffan och njut av det som
ÄR gjort,strunt i det som inte blir gjort.
När jag suttit och skrivit det här så har jag samtidigt haft ett öga på tv,n och Bröllopet i "Bonde söker fru"
och nu har jag gråtit så dan´t så nu måste jag torka tårarna och sätta mig och njuta av
"Leilas söta jul"






Puss på er!!

                                                         Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Åh ja, du har så rätt. Jag orkar inte känna mig stressad. Det blir inget kul då. Det kanske inte blir 10 olika julgodisar och bullar men det blir en gladare mamma.
Kram J

Vardaxlyx sa...

Hej! Jag har lärt mig att inte stressa och det har min filofax lärt mig att inte göra hihi!
Planering av alla vardags måsten och sen gör man vad man vill resterande tid. Det finns dessvärre vardags måsten men håller man i trådarna så blir det inte stressig. Hihi jag hoppas jag fick ihop det hihi!
Massa kramar till dig!

Mia sa...

Helt rätt!
Man hinner det man hinner, julen kommer ändå. I år ska jag njuta mer än jag gjort tidigare, så det så =0)
Hoppas du får en fin dag.
kram Mia

Vintage House sa...

Hej
här stressas inte utan njuts....
härliga bilder från ditt kök
ha nu en mysig torsdag jag spenderar min i soffan
kram
sandra

Lilla Majken sa...

Här har det nog lite för mycket av den varan, men det ska det ändras på.

Ha det gott
Kram Therese