onsdag, december 07, 2011

Vad hände & Rocky Road

God förmiddag mina vänner.
Jag gör ett litet snabbinlägg så här på förmiddan för idag ska det bakas ,hoppas hinna med både pepparkakor och saffrans skorpor.
Och i eftermiddag kommer det dessutom en besiktningsman och ska kolla våran lägenhet.
Så i dag har vi att göra Ella och jag.
Men hör ni vad hände i går????
Jag ha inte bloggat särskilt länge,,,2 månader i morgon för att vara exakt.
Och jag har väll legat runt 40-50 besökare om dan.
Men i går 145 st.......???men allvarligt vad hände?
Jag trodde inte mina ögon i går kväll när jag tittade på statistiken,men så lycklig!!!! tänk att man kan bli så glad och framför allt så tacksam att ni faktiskt verkar tycka om det jag gör.
Men nu blir jag ju sååååååååååå nyfiken på vilka ni är alla där ute.
Lämna jätte gärna ett litet tecken efter er så att jag vet vilka ni är,det värmer mitt hjärta så mycket!!!!
Det vart inget litet inlägg det här ( som vanligt =).)
Men nu är det dax att ta tag i pepparkaksdegen.
Ha en skön och solig dag.


Dessa godingar gjorde jag här om dagen.
Kan väll säga som så att det är inte riktigt lika många kvar i dag =)


Kram Thess

7 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Jag gör lite varje dag och så hoppar jag att göra vissa vardagssysslor har ett berg av tvätt till exempel:)
Lycka till med baket idag...
kram
snadra

Mia sa...

Jag är här o kikar, men de vet du nog ;)
Älskar din blogg, personlig o mysig!
Kram

Anonym sa...

Fin blogg!!! Kram

Lilla Majken sa...

Såå gott! Jag ska försöka baka en omgång pepparkakor och saffransbullar lite senare i veckan. Men vad är det för gott på bilden?

Ha en fin kväll
Kram Therese

Gottegrisen sa...

Bloggvärlden ger mycket!!!

Anonym sa...

Hittade hit genom en annan blogg jag följer. (fyra årstider-mitt liv på landet) Gillade även din blogg så jag kikar in morgon och kväll sen tre dagar tillbaka.  Mia

♥ Fyra årstider sa...

Jag tipsade om din blogg på min Facebook sida;)

Kram vännen