lördag, december 10, 2011

Tiden !!!

Jag kan inte förstå hur jag kan vara en sådan tidsoptimist!
Åka till skogen efter jobbet,jo jag tackar kommer ut klockan 15.00
och solen håller på att gå ner(om den över huvudtaget varit uppe i dag).
Det hade ju varit kolsvart innan jag hunnit dit.
Men det blev en liten snabbis till kolonin i stället för att titta till det lite.
Men i morgon mina vänner ska vi åka till nya lägenheten och titta och mäta lite väggar.
Och framför allt se den i dagsljus.
 och det bästa av allt, i morgon eftermiddag ska vi kanske ta och klä granen !!!!
Ja, Jag vet att det är åt helsike för tidigt men grejen är att den max kan stå till nyår eftersom vi flyttar
1 Februari och då vill jag inte ha en stor gran i vägen när vi ska packa ner allt annat.
Och sen är det rätt mysigt att ha den klar till Lucia.
Nu ska jag titta på Julkalendern med Ella innan det är dax att lägga sig i badkaret med en inredningstidning.






Ha en skön kväll alla monsterdiggare.

                                                             Kram Thess

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Thess!
Monsterdiggare.. Nu såg jag "Hemlige Arne" framför mig, hihi! :)

Mysigt att ha julgranen klar redan till lucia. Jag tycker man tröttnar på den redan på nyårsdagen typ, bättre då att ha den tidigare i december.

Ha en skön kväll!

Kraam Jenny

Vardaxlyx sa...

Hihi ha en underbar lördagskväll!
Kramkram