onsdag, december 07, 2011

Pepparkaksbak !!!

var årets pepparkaksbak avklarat...jag och Ella vid köksbordet i klädda förkläden och scarlett som sig bör och julmusiken på högsta volym( men var är den förb#%&¤ snön)
Nu på kvällskvisten har jag slängt ihop lite saffrans skorpor oxå som stor i ugnen i skrivande stund och doftar ljuvligt ( och juligt, ha ha vad jag är fyndig =).
Och faktiskt har det inte inträffat några större missöden förutom att jag tappade hela mjöl burken i golvet(som var precis nypåfylld).
Nu ska det snart nattas barn och sen ska jag sätta mig och planera en bakgrej till jobbet till på fredag.
Innan det är dax att bänka sig framför"Leilas söta jul"och åter bli inspirerad.
Väntar på ett paket som jag har klickat hem,borde komma i morgon....



Ha en jätte skön kväll!!!!!

Kram Thess

8 kommentarer:

Room of karma sa...

Så söt hon är med ett litet scarf på huvudet:)!

Härliga bakbilder.
kram CC

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg idag efter att ha fått tipset genom bloggen "Mitt liv på landet"... Vilka fina bilder du tar o du har det jättefint hemma :) Söt prinsessa oxå :) Jag kommer definitivt fortsätta kika in här!! Kram

HOUSE of MANDY sa...

Hej!

Vilken söt blogg :) Va mysigt med pepparkaksbak.

Det är så fint när man gör som ett kollage av bilderna.. önskar att jag också kunde det. hihi.

Ha det fint.
Amanda

Titta in hos Thess sa...

Tack snälla för era gulliga kommentarer,jag blit rörd!

Många Kramar Thess

Bromans Bravader sa...

Åh vad söt hon är. Och vilka härliga bilder.
Kram Jannike

Vardaxlyx sa...

Åhh så mysigt det ser ut!
Massa torsdagskramar till er!

Vardaxlyx sa...

Åhh så mysigt det ser ut!
Massa torsdagskramar till er!

Vintage House sa...

Hej
så söt hon är och härliga bilder...
ha en mysig torsdag
kram
sandra