tisdag, augusti 21, 2012

7 år tillsammans !!!!

Nää det blev inget inlägg igår.
För här hemma firades det lite grann.
Eftersom vi lever i synd haha =) och varken är
förlovade eller gifta så brukar vi fira våran årsdag.
och igår var det alltså dax......7 år!!!!!
Vart tog dom åren vägen ??????
Men det är väll som dom säger "Det går fort när man har roligt"
Och det har vi verkligen v a r j e  d a g!!!!
(Förutom idag när han kom hem och hade fått en fortkörningsbot )=(
Men grejen är att vi inte alls skulle fira något speciellt mycket igår hade vi kommit
överäns om utan vid ett senare tillfälle,så döm om  min förvåning när det dyker
upp ett blomsterbud till jobbet på eftermiddagen =)
Så på hemvägen köpte jag med mig god thaimat som det mumsades
på framför "Robinson" .
Och lagom till "Dallas" blev det allt lite efterrätt oxå minsann.

Så från att inte skulle ha firat alls till att ha en riktigt myskväll med blommor och allt
blev det än alldeles underbar måndag kväll.
Hoppas ni har det bra alla mina fina.

Och ett jätte tack för alla era fina fina kommemtarer angående tårtorna!!!!!!!=)
Det är ni som verkligen får mig att tro på mig själv....att jag faktiskt kan =)



Kram Thess

7 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Grattis! Fina ni är! Kram Nilla

Linruz sa...

Grattis i efterskott!!!
Vilket underbart kort på er.
Kram
Lina

Ekenäsliv sa...

GRATTIS till er syndare där;)) Så fina ni är, sååå härlig bild! Och vilken mysig kväll ni hade, vardagslyx!
Kram Anna

Jennys gömma sa...

Hej Thess! Grattis till eran dag! Vilka underbara tårtor du gjort, så synd att man redan gift sig! :) Ja, i Tranås finns flera små roliga inredningsbutiker jag kan rekommendera! Nu bor jag utanför Jönköping, men det blir lite Tranåsturer emellanåt. Ha det fint, kram Jenny

Gabriella sa...

Vilket härligt kort på fina familjen! Grattis till de 7 åren=)

Bromans Bravader sa...

Finingar... då träffades ni dagen efter vi gifte oss... för vi firade 7 årig bröllopsdag i måndags...

kram

CONCEPT by JESSICA sa...

Fin bild på er, var tvungen att kolla hur du ser ut nu när vi är så nära varandra, och ja jag känner igen dig jätte väl men kan inte komma på från vilken butik;)
Kram