onsdag, augusti 29, 2012

Full fräs !!!!

Godmorgon mina vänner!
Sitter vid köks bordet och riktigt myser
med tända ljus och en kopp te.
Och utanför fönstret är det så där mysigt disigt
som det bara kan vara när det håller på att bli höst.
Tänk....när jag var yngre var höst det absolut värsta jag visste.
Kunde bli deprimerad,och mådde helt enkelt inte speciellt bra.
Och idag ä l s k a r jag hösten!!!!!
Den höga luften,prasslande löv,att få ta på sig tjock tröja och halsduk.
Och framför allt alla vackra färger.

Den här veckan går det i ett vill jag lova,har massor på jobbet,
långa dagar och sena kvällar,utflyckter på dagis och dessutom
har jag en sjuk sambo här hemma som går och snorar och hostar =).

Mitt i allt detta så håller jag på att förbereda  inför en jätte rolig
grej som händer nästa vecka.......men detta åter kommer jag
med när det börjar närma sig =)

Men även att jag gillar hösten så måste jag ju erkänna att det
känns som att sommaren både kom och gick utan att jag ens hann
reagera =(
Så därför blir det några riiiiktiga sommar bilder idag.

Hoppas att ni får en riktigt härlig Tisdag mina vänner.





Kram Thess

9 kommentarer:

Frostrosor sa...

Ja, höstens antågande är både och. Mest mysigt blir det, så fort man släpper sommaren! Snaaart så...

Bromans Bravader sa...

Tack för härliga sommarbilder, det behöver jag nu känner jag.. nej jag är inte redo för höst än.. även om det kan vara mysigt, men sommaren är ju så underbar!
Kram Jannike

Linda sa...

Jag kan stå ut med hösten så länge solen skiner och träden har kvar sina färggranna blad. Men sen när det bara är kalt, färlöst, blåsigt och regn då tycker jag det är jobbigt.

Hoppas mannen kryar på sig.
Kram, kram

Ullis sa...

Ja kan bara hålla med, sommaren liksom bara var på besök nångra enstaka dagar, super fina sommarbilder,nu får vi njuta och hoppas på en superbra sommar nästa år..

Kram Ulli

dianasdrömmar sa...

Underbara sommarbilder kram Diana

kråke sa...

Tack för dessa uuuunderbara bilder:)))

kram på dig!:)

kråke

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder du har tagit! Ja sommaren kom och gick! tur vi har en resa snart!
kram Helena

Ekenäsliv sa...

Tjingeling!!
Sommaren är kort.... det mesta...eller hur var det?;) MEEEEN, det känns ok när vi har februari att se fram emot;)Ojm vad härligt det ska bli med långa stränder och varma brisar - känns heeeeelt overkligt! Nej, ag ska inte tjata om det hela hösten och vintern;))
Njuter av dina underbara bilder, de är helt enkelt ljuvliga!!
Önskar dig en skön start på helgen imorgon!
Kram Anna

Gabriella sa...

Så härliga bilder! Och fint att få ha lite sommar igen=)